Koleksi Testimoni Berpantang Dengan Kapsul Manjakani

Assalamualaikum..selalu update blog pagi2 tp di sebabkan dekat 1mggu tergendala je maka ptg indah 10/2/2014 di pilih utk menulis entri ini.kenapa saya pilih berpantang?
Kerana sekarang ni pelbagai produk yg mengalami lambakan di pasaran utk ibu-ibu selepas bersalin kan.Harga? Tak kurang dari RM100

MANJAKANI amat2 sinonim dengan org berpantang sehingga kan kali pertama saya bersuai kenal dengan manjakani adalah ketika melahirkan anak pertama.begini ceritanya ibu ckp pada ayah
ibu: bang balik nnt belikan manjakani kt kedai raju nk bg along makan
ayah: nk bape byk?
ibu: agak-agak utk seminggu
Maka aku di tinggalkan termangu2 dek kerana tak tau apa itu manjakani.setelah di beli ku tilik apa ni rupe die pon mcm berpuru-puru
ibu: nnt ibu letak dalam nasi,pecahkan ko amek yg belah dlm warna hitam tu kepal dalam nasi
Sekali lagi aku rasa sungguh menyeramkan apa rasanya.esok setelah skali ku cuba makan..PUIIIII terjelir lidah mak noks!!! gila punya pahit.Tapi di sebabkan jahitan aku dh membengkak dek kerana perjalanan yg jauh dari Hospital Selayang - Segamat Johor maka ku gagahkan diri makan selama seminggu.Ternyata kurang dari 6hari sihat walafiat dah.makan? maaf sy bukan jenis berpantang sgt sbb breastfeed baby kene makan yang berkhasiat.saya cuma elak makan sayur,buah sejuk & menjalar sahaja.

Dari pengalaman itu dapat di buat kesimpulan:
- rahim kecut dalam 4 hari
- luka kering dalam 1mggu
- badan bertenaga sentiasa
- melawas
- tiada masalah pening (walau xikat rambut tinggi,saya xpakai param,pilis)
- anak jaundice 3hari ok dah.mild jaundice sahaja
- minggu ke2 saya sihat sepenuhnya
- haid terus datang selepas habis nifas

malah apa yang istimewa ingin saya kongsikan jika anda BERSALIN SECARA C-SECT ATAU NORMAL Anda boleh amalkan kapsul manjakani ni.MESRA SUSU & BAYI 

Produk kami di perbuat dari 100% manjakani tanpa campuran.


Pelbagai kajian & journal di terbitkan mengenai kehebatan Kapsul Manjakani.Journal di atas adalah sebahagian dari hasil pembacaan saya yang menyentuh tentang kegunaan manjakani ketika berpantang

Dibawah ini pula saya sertakan beberapa koleksi pilihan pengguna yang telah mencuba sendiri KAPSUL MANJAKANI kami.
















ini antara TESTIMONI SURVIVAL.Kenapa saya kata survival? rakan saya ni sedang berpantang di Yaman sendiri tanpa bantuan sesiapa bersama 3 orang anak kecil.Alhamdulillah selepas seminggu beliau sudah bole utk lakukan kerja-kerja rumah yang ringan


Ini pula testimoni dari PENGGUNA YANG BERSALIN SECARA PEMBEDAHAN



Malah manjakani amat efektif dalam merawat masalah Tombong (rahim terkeluar) & Buasir 








sms/whatsapp untuk keterangan lanjut 0127328203
Hanya RM30 utk sebotol



Popular Posts