Soal Jawab Tentang Kapsul Manjakani (FAQ)


Anda Nak Tau Tentang Kapsul Manjakani? Di sini saya sertakan soalan-soalan lazim yang di tanya oleh para pelanggan saya 

S: Adakah produk ini mengandungi campuran herba lain?

J: Tidak,ianya di hasilkan dari 100% manjakani asli

S: Saya belum berkahwin bolehkan saya amalkan produk ini?

J: Boleh jika anda mengalami masalah kesuburan & penyakit yang memerlukan rawatan alternatif melalui herba

S: Berapa dos yang di syorkan? 

J: Dos saya akan syorkan mengikut keperluan seseorang.namun jika ia bertujuan untuk menjaga kesihatan dalaman shj ia sesuai di ambil selang 2 hari sekali

S: Bolehkah saya ambil Kapsul Manjakani ketika berpantang?

J: Sangat-sangat di galakkan untuk pemulihan luka dalaman & menambah tenaga

S: Bolehkan manjakani di ambil jika anak saya di sahkan jaundis?

J: Boleh.namun pengambilan manjakani hanya 1 biji sehari sahaja,jika masalah bertambah teruk,hentikan seketika

S: Adakah Kapsul Menjakani mengganggu produksi susu badan?

J: Tidak.Malah Manjakani membantu pengeluaran susu badan dengan lancar

S: Adakah ianya mengganggu bayi atau menyebabkan bayi saya cirit-birit?

J: Tidak.Kapsul Manjakani mesra bayi & ibu

S: Bolehkan saya makan Kapsul Manjakani dengan supplemen/jamu/ubat lain?

J: Di nasihatkan jarak 3 jam untuk setiap pengambilan.Namun jika jamu yang di ambil bersifat "panas" seeloknye ambil secara berselang seli.

S: Saya di sahkan menghidapi ketumbuhan cyst/fibroid/endometriosis bolehkan saya amalkan Kapsul Manjakani?

J: Boleh.kerana ia membantu untuk mengecutkan/membuang/mengecilkan ketumbuhan tersebut

S: Saya penghidap Thyroid bolehkan saya makan Kapsul Manjakani?

J: Masih tidak di ketahui tindak balas nya terhadap pesakit thyroid

S: Saya penghidap PCOS bolehkan saya makan Kapsul Manjakani?

J: Boleh kerana ia membantu menstabilkan hormon estrogen & progestron

S: Apa pantang larang makan Kapsul Manjakani?

J: Tiada pantang larang,pastikan pengambilan dengan dos yang betul & air yang mencukupi untuk keperluan badan anda (2-3L sehari)

S: Saya gemarkan minuman berkafein,bolehkah saya makan Kapsul Manjakani selepas minum minuman berkafein?

J: Jarak 2 jam adalah lebih baik

S: Bolehkah makan Kapsul Manjakani ketika haid?

J: Boleh jika anda menghidapi senggugut.jika tiada masalah,sambung semula makan lepas hari ke 5/6 haid

S: Saya baru sahaja keguguran,bila waktu seeloknya saya ambil Kapsul manjakani?

J: Hari kedua 

S: Saya baru sahaja bersalin,bila waktu paling ideal untuk ambil Kapsul manjakani? 

J: Sebaik keluar dari dewan bersalin untuk memberi tenaga

S: Adakah mengambil manjakani menyebabkan darah nifas/haid terhenti?

J: Tidak malah membantu mengeluarkan sisa-sisa darah kotor  

S: Saya mengalami buasir/najis berdarah adakah wajar saya mengambil Kapsul Manjakani?

J: Ya.manjakani terbukti secara klinikal & oral membantu mengatasi/mengecutkan buasir dan ubati masalah najis berdarah

S: Bolehkan wanita mengandung mengambil Kapsul Manjakani?

J: Tidak


Ini adalah sebahagian soalan atau keadaan yang saya biasa terima dari customer,Insyalah saya akan update dari masa ke masa.

 Sebarang penulisan dilaman ini adalah perkongsian peribadi. Dilarang sama sekali utk dicetak atau disalin sekiranya ia bukan bertujuan utk perkongsian ilmu. 

Segala testimoni yg dikongsi disini atau penulisan tentang produk KAPSUL MANJAKNI bukan bertujuan utk mendiagnosis, merawat, menyembuhkan, menganalisa apa jua penyakit/masalah kesihatan dan mencegah penyakit. Pembaca yg mengalami masalah kesihatan digalakkan mendapat nasihat dari pakar kesihatan yg berkaitan.









Popular Posts